Snel gratis advies:
085-2010818

MENU
4527 reviews

Veelgestelde vragen:

 

1) Hoe weet ik welk product het beste bij mijn klacht past?

 

Bij Podobrace staat service altijd voorop, dus proberen we onze klanten altijd het juiste product aan te bieden voor hun specifieke klacht. Het vinden van het juist product kan via onze gemakkelijk productwijzer: https://www.podobrace.nl/zoek-op-klacht.

Vindt u het toch nog moeilijk om het juiste product te vinden, dan kunt u ons altijd bellen: +31(0)852010818, mailen: [email protected]of u kunt direct met iemand van ons chatten.

 

Daarbij maken we gebruik van 3 beschermingsniveaus:

 

Niveau 1: Heeft de kleur groen -- Basisbescherming.

Niveau 2: Heeft de kleur oranje -- Geavanceerde bescherming.

Niveau 3: Heeft de kleur rood -- Hoogste beschermingsgraad.

 

Zodat u gemakkelijk kunt zien welke beschermingsniveau u nodig heeft.

 

2) Hoe bereken ik de maat?

 

Bij elke product staat onderaan bij "Welke Maat?" precies met een illustratie aangegeven hoe u de maat opmeet. En kunt dan gemakkelijk in de bijbehorende maattabel zien welke maat u nodig heeft.

 

Heeft u toch moeite met het opmeten van de juiste maat, aarzel dan vooral niet om ons contact met ons op te nemen, zodat we u gelijk kunnen helpen.

 

3) Ik heb de verkeerde maat aangeschaft, wat nu?

 

Bij Podobrace is ruilen voor een andere maat of product heel simpel. U bezoekt dan onze website  en u plaatst de bestelling van de andere maat of product gewoon opnieuw en uw bestelling wordt gelijk verwerkt en verzonden.

 

Uw eerdere bestelling retourneert u vervolgens via het stappenplan dat staat aangegeven op deze link.

 

4) Hoe kan ik betalen?

 

Bij Podobrace kunt u via 13 verschillende manieren betalen, waarbij u zelfs achteraf kunt betalen (Dus eerst zien, dan pas betalen) bij gebruik van Riverty of Biller. Het hele overzicht van alle betaalmanieren vindt u terug in de winkelmand onder het kopje Betalen.

 

5) Wanneer heb ik mijn product?

 

Bij Podobrace hebben we bijna alle producten op voorraad en bij ons staat service en snelheid altijd voorop, dus alle bestellingen worden altijd gelijk verwerkt en verzonden. Binnen Nederland en België voor 23.00 uur besteld, morgen thuis, ook op zaterdag! 

(Onder voorbehoud, levering verloopt via DHL of PostNL binnen Nederland, PostNL EU binnen België.)

 

6) Kan ik mijn product ook ophalen?

 

Bij Podobrace is het niet mogelijk om uw pakket op te halen. Bestellingen kunnen enkel worden bezorgd.

 

7) Ik heb mijn product geretourneerd, maar het geld staat nog niet op m'n rekening?

 

Bij Podobrace worden retourzendingen altijd zo snel mogelijk verwerkt (dit is bedrijfsbeleid), waarbij de terugstorting meestal verloopt via Multisafepay (dit is voor de veiligheid) maar de verwerking door hun kan een aantal werkdagen duren.

 

Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd.

 

Als uw geld na 14 dagen nog steeds niet op uw rekening staat, neem dan even contact met ons op en we zullen het gelijk voor u nakijken en oplossen.

 

8) Ik heb meerdere producten besteld via "achteraf betalen", maar ik wil 1 product retourneren, wat nu?

 

Als u meerdere producten heeft besteld via achteraf betalen via Riverty, en u wilt er bijv. maar 1 of 2 producten behouden, dan zal onze financiële afdeling (zodra de retourzending bij ons binnen is gekomen) gelijk de factuur aanpassen en opnieuw naar uw e-mailadres toesturen.

 

9) Ik heb voor "achteraf betalen" gekozen (en nog niet betaald), maar ik wil een ander product bestellen, wat nu?

 

Ook dit is geen enkel probleem, u plaatst de bestelling van het product gewoon opnieuw en u retourneert het andere product.

En zodra de retourzending bij ons binnen is gekomen zullen we gelijk de (Riverty)factuur voor u annuleren en alles voor u afhandelen.

 

10) Mijn product is binnen het garantietermijn kapot gegaan. Hoe kan ik gebruikmaken van de garantie?

 

Om gebruik te maken van de garantie kunt u een mail sturen naar .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken) met een foto van het defecte artikel onder vermelding van uw ordernummer. Wij zullen dan contact opnemen met de leverancier en het probleem uiteraard voor u oplossen. U ontvangt dan van ons verdere instructies over het eventueel retourneren van het artikel.

11) Wat is jullie rekeningnummer?

 

Het rekeningnummer van Podobrace is: NL19 RABO 0118 6787 28. Let op: Maak nooit zomaar geld over naar dit rekeningnummer als je een bedrag wilt afbetalen (zoals een Riverty-factuur). Wij kunnen deze betaling niet makkelijk traceren en dan ben je je geld misschien een tijdje kwijt. Als u niet zeker weet hoe u een betaling moet doen, neem dan contact met ons op. Onze medewerkers helpen u graag!

12) Wat is het garantietermijn van mijn product?

 

Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.

 

Op braces, inlegzolen, teencorrectoren en andere kleine producten zit een garantietermijn van 6 maanden. Op stoelen, zadelkrukken en rollators zit een garantietermijn van 12 maanden. Mocht u twijfelen over de garantietermijn aarzel dan niet om contact op te nemen met ons.

 

13) Bezorgen jullie ook bij DHL Punt Nederland

 

 

Om onze klanten optimaal van dienst te zijn bezorgen wij onze producten ook bij een DHL Punt in Nederland. U kunt bij het bestellen kiezen voor "Ophalen bij DHL Punt Nederland" en dan kunt u een DHL Punt bij u in de buurt selecteren. De kosten hiervan bedragen € 2.99 in Nederland, en is ook alleen beschikbaar in Nederland.

 

14) Hoe worden reviews verzameld op jullie website?

 

Reviews van onze website worden verzameld door een derde partij, Trusted Shops. Deze reviews kunnen alleen worden verzameld door klanten die daadwerkelijk een aankoop hebben gedaan. Meer informatie hierover kunt u hier vinden.

 

 

Heeft u verder nog andere vragen, aarzel dan vooral niet om contact met ons op te nemen, ons team zal u dan gelijk van dienst zijn.

 

Menu Home Zoeken Winkelwagen