Snel gratis advies:
085-2010818

MENU

Veelgestelde vragen:

 

1) Hoe weet ik welk product het beste bij mijn klacht past?

 

Bij Podobrace staat service altijd voorop, dus proberen we onze klanten altijd het juiste product aan te bieden voor hun specifieke klacht. Het vinden van het juist product kan via onze gemakkelijk productwijzer: https://www.podobrace.nl/zoek-op-klacht.

Vindt u het toch nog moeilijk om het juiste product te vinden, dan kunt u ons altijd bellen: +31(0)852010818, mailen: [email protected] of u kunt direct met iemand van ons chatten.

 

Daarbij maken we gebruik van 3 beschermingsniveaus:

 

Niveau 1Heeft de kleur groen   -- Basisbescherming.

Niveau 2: Heeft de kleur oranje -- Geavanceerde bescherming.

Niveau 3: Heeft de kleur rood   -- Hoogste beschermingsgraad.

 

Zodat u gemakkelijk kunt zien welke beschermingsniveau u nodig heeft.

 

2) Hoe bereken ik de maat?

 

Bij elke product staat onderaan bij "product zo aangemeten" precies met een illustratie aangegeven hoe u de maat opmeet. En kunt dan gemakkelijk in de bijbehorende maattabel zien welke maat u nodig heeft.

 

Heeft u toch moeite met het opmeten van de juiste maat, aarzel dan vooral niet om ons contact met ons op te nemen, zodat we u gelijk kunnen helpen. 

 

3) Ik heb de verkeerde maat aangeschaft, wat nu?

 

Bij Podobrace is ruilen voor een andere maat of product heel simpel. U bezoekt dan onze website:Podobrace.nl of Podobrace.be, en u plaatst de bestelling van de andere maat of product gewoon opnieuw en uw bestelling wordt gelijk verwerkt en verzonden.

 

Uw eerdere bestelling retourneert u vervolgens via het stappenplan dat staat aangegeven op deze link.

 

4) Hoe kan ik betalen?

 

Bij Podobrace kunt u via 9 verschillende manieren betalen, waarbij u zelfs achteraf kunt betalen (Dus eerst zien, dan pas betalen). Het hele overzicht van alle betaalmanieren vindt u hier

 

5) Wanneer heb ik mijn product?

 

Bij Podobrace hebben we alle producten op voorraad en bij ons staat service en snelheid altijd voorop, dus alle bestellingen worden altijd gelijk verwerkt en verzonden, dus voor 21.30 uur besteld, morgen thuis, ook op zaterdag!

(Onder voorbehoud, levering verloopt via DHL binnen Nederland, PostNL EU binnen België).

 

6) Kan ik mijn product ook ophalen?

 

Ook dit is geen enkel probleem bij Podobrace, we hebben een showroom op het onderstaande adres (altijd op afspraak). Wel is het belangrijk dat u van tevoren even contact met ons opneemt zodat we even een tijd en datum af kunnen spreken. 

 

7) Ik heb mijn product geretourneerd, maar het geld staat nog niet op m'n rekening?

 

Bij Podobrace worden retourzendingen altijd gelijk verwerkt (dit is bedrijfsbeleid), waarbij de terugstorting meestal verloopt via multisafepay (dit is voor de veiligheid) maar de verwerking door hun kan een aantal werkdagen duren.

En als u via een VISA of MasterCard heeft besteld wordt het bedrag teruggestort op uw kaart.

 

Als uw geld na 10 dagen nog steeds niet op uw rekening staat, neem dan even contact met ons op en we zullen het gelijk voor u nakijken en oplossen.

 

8) Ik heb meerdere producten besteld via "achteraf betalen", maar ik wil 1 product retourneren, wat nu ?

 

Als u meerdere producten heeft besteld via Afterpay Factuur en u wilt er bijv. maar 1 of 2 houden, dan zal onze financiële afdeling (zodra de retourzending bij ons binnen is gekomen) gelijk de factuur aanpassen en wederom naar uw e-mailadres toesturen.

 

9) Ik heb voor "achteraf betalen" gekozen (en nog niet betaald), maar ik wil een ander product bestellen, wat nu?

 

Ook dit is geen enkel probleem, u plaatst de bestelling van het product gewoon opnieuw en u retourneert het andere product.

En zodra de retourzending bij ons binnen is gekomen zullen we gelijk de (Klarna)factuur voor u annuleren en alles voor u afhandelen.

 

10) Mijn product is binnen het garantietermijn kapot gegaan. Hoe kan ik gebruik maken van de garantie?

 

Om gebruik te maken van de garantie kunt u een mail naar .(JavaScript moet ingeschakeld zijn om dit e-mail adres te bekijken) met een foto van het defecte artikel onder vermelding van uw ordernummer. Wij zullen dan contact opnemen met de leverancier en het probleem uiteraard voor u oplossen. U ontvangt dan van ons verdere intructies over het eventueel retourneren van het artikel. 

 

11) Wat is het garantietermijn van mijn product?

 

Op braces, inlegzolen, teencorrectoren en andere kleine producten zit een garantietermijn van 6 maanden. Op stoelen, zadelkrukken en rollators zit een garantietermijn van 12 maanden. Mocht u twijfelen over het garantietermijn aarzel dan niet om contact op te nemen met ons. 

 

 

Heeft u verder nog andere vragen, aarzel dan vooral niet om contact met ons op te nemen, ons team zal u dan gelijk van dienst zijn.

 

Menu Home Zoeken Winkelwagen