Veelgestelde vragen:
1) Hoe weet ik welk product het beste bij mijn klacht past?
Bij Podobrace staat service altijd voorop, dus proberen we onze klanten altijd het juiste product aan te bieden voor hun specifieke klacht. Het vinden van het juist product kan via onze gemakkelijk productwijzer: https://www.podobrace.nl/zoek-op-klacht.
Vindt u het toch nog moeilijk om het juiste product te vinden, dan kunt u ons altijd bellen: +31(0)852010818, mailen: [email protected]of u kunt direct met iemand van ons chatten.
Daarbij maken we gebruik van 3 beschermingsniveaus:
Niveau 1: Heeft de kleur groen -- Basisbescherming.
Niveau 2: Heeft de kleur oranje -- Geavanceerde bescherming.
Niveau 3: Heeft de kleur rood -- Hoogste beschermingsgraad.
Zodat u gemakkelijk kunt zien welke beschermingsniveau u nodig heeft.
2) Hoe bereken ik de maat?
Bij elke product staat onderaan bij "product zo aangemeten" precies met een illustratie aangegeven hoe u de maat opmeet. En kunt dan gemakkelijk in de bijbehorende maattabel zien welke maat u nodig heeft.
Heeft u toch moeite met het opmeten van de juiste maat, aarzel dan vooral niet om ons contact met ons op te nemen, zodat we u gelijk kunnen helpen.
3) Ik heb de verkeerde maat aangeschaft, wat nu?
Bij Podobrace is ruilen voor een andere maat of product heel simpel. U bezoekt dan onze website: Podobrace.nl of Podobrace.be, en u plaatst de bestelling van de andere maat of product gewoon opnieuw en uw bestelling wordt gelijk verwerkt en verzonden.
Uw eerdere bestelling retourneert u vervolgens via het stappenplan dat staat aangegeven op deze link.
4) Hoe kan ik betalen?
Bij Podobrace kunt u via 9 verschillende manieren betalen, waarbij u zelfs achteraf kunt betalen (Dus eerst zien, dan pas betalen) bij gebruik van Afterpay of Biller. Het hele overzicht van alle betaalmanieren vindt u hier
5) Wanneer heb ik mijn product?
Bij Podobrace hebben we bijna alle producten op voorraad en bij ons staat service en snelheid altijd voorop, dus alle bestellingen worden altijd gelijk verwerkt en verzonden, dus binnen Nederland voor 23.59 uur besteld, morgen thuis, ook op zaterdag! Voor België geldt voor 23.30 besteld, morgen thuis.
(Onder voorbehoud, levering verloopt via DHL of PostNL binnen Nederland, PostNL EU binnen België.)
6) Kan ik mijn product ook ophalen?
Ook dit is geen enkel probleem bij Podobrace. U kunt bestellingen ophalen op werkdagen tussen 8.00 en 12.00 en tussen 13.00 en 18.00. Wilt u op zaterdag iets ophalen? Neem dan telefonisch contact op om een tijd af te spreken.
7) Ik heb mijn product geretourneerd, maar het geld staat nog niet op m'n rekening?
Bij Podobrace worden retourzendingen altijd zo snel mogelijk verwerkt (dit is bedrijfsbeleid), waarbij de terugstorting meestal verloopt via Multisafepay (dit is voor de veiligheid) maar de verwerking door hun kan een aantal werkdagen duren.
Wij betalen het gehele aankoopbedrag (inclusief eventuele verzend- en betaalkosten) zo snel mogelijk, maar uiterlijk binnen 14 dagen terug na ontvangst van de herroepingsmededeling. Wij mogen echter wel wachten met terugbetaling totdat we de producten hebben ontvangen, of tot het moment dat u aangetoond heeft deze te hebben opgestuurd.
Als uw geld na 14 dagen nog steeds niet op uw rekening staat, neem dan even contact met ons op en we zullen het gelijk voor u nakijken en oplossen.
8) Ik heb meerdere producten besteld via "achteraf betalen", maar ik wil 1 product retourneren, wat nu?
Als u meerdere producten heeft besteld via Afterpay Factuur en u wilt er bijv. maar 1 of 2 houden, dan zal onze financiële afdeling (zodra de retourzending bij ons binnen is gekomen) gelijk de factuur aanpassen en opnieuw naar uw e-mailadres toesturen.
9) Ik heb voor "achteraf betalen" gekozen (en nog niet betaald), maar ik wil een ander product bestellen, wat nu?
Ook dit is geen enkel probleem, u plaatst de bestelling van het product gewoon opnieuw en u retourneert het andere product.
En zodra de retourzending bij ons binnen is gekomen zullen we gelijk de (Klarna)factuur voor u annuleren en alles voor u afhandelen.
10) Mijn product is binnen het garantietermijn kapot gegaan. Hoe kan ik gebruikmaken van de garantie?
Om gebruik te maken van de garantie kunt u een mail sturen naar [email protected] met een foto van het defecte artikel onder vermelding van uw ordernummer. Wij zullen dan contact opnemen met de leverancier en het probleem uiteraard voor u oplossen. U ontvangt dan van ons verdere instructies over het eventueel retourneren van het artikel.
11) Wat is het garantietermijn van mijn product?
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. Voor sommige producten geldt ook een fabrieksgarantie. Deze garantie doet niets af aan de wettelijke garantie.
Op braces, inlegzolen, teencorrectoren en andere kleine producten zit een garantietermijn van 6 maanden. Op stoelen, zadelkrukken en rollators zit een garantietermijn van 12 maanden. Mocht u twijfelen over het garantietermijn aarzel dan niet om contact op te nemen met ons.
12) Bezorgen jullie ook bij DHL Punt Nederland
Om onze klanten optimaal van dienst te zijn bezorgen wij onze producten ook bij een DHL Punt in Nederland. U kunt bij het bestellen kiezen voor "Ophalen bij DHL Punt Nederland" en dan kunt u een DHL Punt bij u in de buurt selecteren. De kosten hiervan bedragen € 3.99 in Nederland, en is ook alleen beschikbaar in Nederland.
Heeft u verder nog andere vragen, aarzel dan vooral niet om contact met ons op te nemen, ons team zal u dan gelijk van dienst zijn.
- Voor 23:15 besteld, morgen al thuis!
- Meer dan 35 jaar Ervaring & Kennis!
- Direct gratis advies van therapeut!
- Achteraf betalen mogelijk!
- 14 dagen retourrecht!
- Gegarandeerd het scherpst geprijsd
- 10% korting op volgende bestelling!
- Optimale Service & Kwaliteit
- Veilig en betrouwbaar
- Alleen de beste producten
- Gratis retourneren!
- Niet goed, geld terug!
- Gratis verzending vanaf €50,-
- Alle producten op voorraad
- Ook leveringen op zaterdag!
- Ook leveringen in het buitenland!